Ώγυγος και πρώτος κατακλυσμός
"η οποία συνέβη γύρω στο 15.000 π.Χ.-10.000 π.Χ." Κάπου κοντά στον καταποντισμό της Ατλαντίδος ?(Ίσως έχω δώσει την αίσθηση πως δέχομαι τη θεωρία αυτή.Μήτε τη δέχομαι μηδέ την καταρρίπτω.Είμαι όμως βέβαιη πως κάτι έλαβε χώρα.) Απόκλιση 5000 χρόνων δεν είναι μικρή.Αρχαιολόγοι και γεωλόγοι αδυνατούν να ρίξουν φως και οι υποθέσεις των προγόνων (εκτείνονται από το 9500π.χ. έως το 1796π.χ.) δεν βοηθούν ιδιαίτερα στον χρονικό εντοπισμό του φαινομένου.Οι Ορφικοί σύγχρονοί μας υποστηρίζουν ότι ο κατακλυσμός έγινε το 11835π.χ. βάσει αστρονομικών εξισώσεων οι οποίες προκύπτουν από τον Απολλώνιο ύμνο (στ.21). Θες που εγώ είμαι τρελή, θες που αυτός ο στίχος γράφει "μίξας χειμώνος θέρεός τ’ ίσον αμφοτέροισιν", θες που 11 (χιλιάδες) δηλαδή 1+1=2(οι χιλιάδες) και 835 τα έτη 8+3+5=16 μας κάνουν 2016 και παρατηρώ τις εποχές από τέσσερις (που τις θυμάμαι σαν παιδί) ,από δύο(που τις ζω τα τελευταία χρόνια) να γίνονται μία ? όπως θες πες το μα θεωρώ αυτό το στίχο προφητικό. Η ιστορία είναι γνωστό ότι επαναλαμβάνεται.Θα δείξει τί μας ξημερώνει...
Ο Ωγύγης (ή Ώγυγος) είναι ένα μυθολογικό πρόσωπο που απαντάται,ως είθισται στη μυθολογία, σε διάφορες περιστάσεις-εκδοχές του μύθου.
Πρώτος βασιλεύς της Αττικής (και τελευταίος μέχρι τον Κέκροπα) ή της Βοιωτίας,ο Ωγύγης φέρει όνομα που υποδηλεί την παλαιότητά του (= πρωταρχικός,αρχέγονος) και που συνδέεται με τον άγνωστο (πέρα από τις Ηράκλειες στήλες) κόσμο αφού η νήσος της Καλυψούς ονομαζόταν Ωγυγία.
Ωγυγία φαίνεται να είναι και το πρώτο όνομα των Θηβών Βοιωτίας.Έπειτα επικράτησε το "Θήβα" από το όνομα της συζύγου του Ωγύγη,Θήβη.΄Εκεί κατά τον Παυσανία ζούσαν οι Εκτένες(ή Εκτήνες),πρώτοι (προ κατακλυσμού) κάτοικοι της περιοχής κάποιοι εκ των οποίων διέ-φυγαν (ο σώζων εαυτόν σωθείτω) κατά την πλημμύρα και επεβίωσαν.Θα με ρωτήσετε τίνι τρόπω κατάφεραν να τρέξουν γρηγορότερα από τα νερά της πλυμμύρας.Θα απαντήσω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παρατήρησαν μεταβολές διαμέτρου,χρώματος και το σχήματος του δίσκου της Αφροδίτης και της τροχιάς της!
Υπάρχουν πολλές αναφορές στους Βοιωτούς ονομάζοντάς τους Ωγύγιους ενώ ο Αριστοτέλης τοποθετεί τον Ώγυγο στην Αττική.Δεν υπάρχει όμως καμμία πρωτογενής ιστορική καταγραφή ή αρχαιολογικό εύρημα που να πιστοποιεί την ύπαρξη του Ωγύγου.Ο εν λόγω κατακλυσμός είναι γνωστός ως "πλημμύρα Αττικοβοιωτίας" και συνειρμικά αναρωτιέμαι γιατί ξεχωρίζουμε (προκατακλυσμιαία) την Αττική από τη Βοιωτία ως βασίλεια ?
Οι σχετικές με τούτο τον κατακλυσμό θεωρίες δεν είναι λίγες.Υπερχείλιση του Κηφισού,υπερχείλιση της Κοπαΐδος,κομήτες κ.α.όλες παραμένουν αναπόδεικτες περιμένοντας την εξέλιξη της επιστήμης.
Ο Ωγύγης (ή Ώγυγος) είναι ένα μυθολογικό πρόσωπο που απαντάται,ως είθισται στη μυθολογία, σε διάφορες περιστάσεις-εκδοχές του μύθου.
Πρώτος βασιλεύς της Αττικής (και τελευταίος μέχρι τον Κέκροπα) ή της Βοιωτίας,ο Ωγύγης φέρει όνομα που υποδηλεί την παλαιότητά του (= πρωταρχικός,αρχέγονος) και που συνδέεται με τον άγνωστο (πέρα από τις Ηράκλειες στήλες) κόσμο αφού η νήσος της Καλυψούς ονομαζόταν Ωγυγία.
Ωγυγία φαίνεται να είναι και το πρώτο όνομα των Θηβών Βοιωτίας.Έπειτα επικράτησε το "Θήβα" από το όνομα της συζύγου του Ωγύγη,Θήβη.΄Εκεί κατά τον Παυσανία ζούσαν οι Εκτένες(ή Εκτήνες),πρώτοι (προ κατακλυσμού) κάτοικοι της περιοχής κάποιοι εκ των οποίων διέ-φυγαν (ο σώζων εαυτόν σωθείτω) κατά την πλημμύρα και επεβίωσαν.Θα με ρωτήσετε τίνι τρόπω κατάφεραν να τρέξουν γρηγορότερα από τα νερά της πλυμμύρας.Θα απαντήσω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παρατήρησαν μεταβολές διαμέτρου,χρώματος και το σχήματος του δίσκου της Αφροδίτης και της τροχιάς της!
Υπάρχουν πολλές αναφορές στους Βοιωτούς ονομάζοντάς τους Ωγύγιους ενώ ο Αριστοτέλης τοποθετεί τον Ώγυγο στην Αττική.Δεν υπάρχει όμως καμμία πρωτογενής ιστορική καταγραφή ή αρχαιολογικό εύρημα που να πιστοποιεί την ύπαρξη του Ωγύγου.Ο εν λόγω κατακλυσμός είναι γνωστός ως "πλημμύρα Αττικοβοιωτίας" και συνειρμικά αναρωτιέμαι γιατί ξεχωρίζουμε (προκατακλυσμιαία) την Αττική από τη Βοιωτία ως βασίλεια ?
Οι σχετικές με τούτο τον κατακλυσμό θεωρίες δεν είναι λίγες.Υπερχείλιση του Κηφισού,υπερχείλιση της Κοπαΐδος,κομήτες κ.α.όλες παραμένουν αναπόδεικτες περιμένοντας την εξέλιξη της επιστήμης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου